- Išorinis vertinimas- ugdymo proceso, orientuoto į mokinio poreikius, mokyklos tobulinimą, vertinimas;
- Inovatyvumas ugdyme. Troškūnų Kazio Inčiūros gimnazijos patirtis;
- Vaikų turinčių autizmo spektro ir kitų raidos sutrikimų pagrindiniai ugdymo ypatumai taikant moksliškai pagrįstas metodikas: verbalinio elgesio metodikos ypatumai;
- Uždavinio formulavimas ir vertinimas muzikos pamokose;
- Pedagogų vadybinių kompetencijų tobulinimas (ketinantiems tapti švietimo įstaigų vadovais),
- Gera pamoka: anglų kalbos pamokos planavimas;
- Įsivertinimas ir refleksija rusų kalbos pamokose;
- Vaiko pyktis ir agresija. Kaip elgtis?;
- Vertinimas ir įsivertinimas pamokoje;
- Netradicinių ugdymo(si) aplinkų kūrimo galimybės mokant istorijos ir geografijos;
- Informacinių technologijų panaudojimas matematikos pamokoje;
- Besikeičianti ugdymo(si) aplinka mokyklos bibliotekininko vaidmuo;
- Ankstyvojo amžiaus vaikų autizmas;
- Aš žaidžiu, žaisk kartu;
- Naujausia lietuvių literatūra. Šiuolaikinės lietuvių literatūros tendencijos;
- Pozityvių santykių kultūros formavimas kolektyve;
- Patirtinis ugdymas(sis): idėjos chemijos, fizikos, biologijos pamokoms;
- Įtraukiojo ugdymo praktikos link;
- Turizmo renginių vadovų mokymo saugos ir sveikatos klausimais programa.