- Diferencijavimas individualizavimas suasmeninimas. Mokymosi savivaldumas;
- Gera mokytojo emocinė, fizinė ir psichinė savijauta- misija įmanoma;
- Bibliotekos veiklos tobulinimo galimybės;
- Kultūrų įvairovės poveikio Lietuvai kontekstas pamokoje. Žinių apie rajono istoriją integravimas;
- Harmoningų santykių darbe kūrimo galimybės (I);
- Interaktyvios lentos naudojimas įvairių dalykų mokyme;
- Sensorinės priemonės ir jų įtaka pojūčių lavinimui;
- Vandens savybių keitimas elektrolizės metodu ir jų pritaikymas gamtamokslinio ugdymo procese;
- Geros pamokos aspektai (Linkuvos specialioji);
- Anglų kalbos komunikacinių gebėjimų stiprinimas (A1.2);
- Bendrųjų anglų kalbos kompetencijų tobulinimas(B1);
- Individualios mokinio pažangos stebėjimas ir vertinimas;
- Amatininkų gaminančių dirbinius iš odos mokymai;
- Amatininkų gaminančių dirbinius iš tekstilės mokymai;
- Aš žaidžiu, žaisk kartu;
- Kalbėjimo įgūdžių lavinimas;
- Kūrybiška pamoka – motyvuotam technologijų dalyko mokymuisi;
- Ritmavimas ir grojimas muzikiniais vamzdžiais;
- Dvarų parkų vystymosi tikslingumas: šiuolaikiškų lankytojų keliami reikalavimai, patobulinimų planavimas. Geriausia nacionalinė parkų vystymo praktika ;
- Iniciatyvos ugdymo proceso tobulinimui (Lygumų pagrindinė mokykla svečiai);
- Į STEM kompetencijas orientuotas ugdymo procesas ikimokyklinio ugdymo įstaigose ir pradinėse klasėse;
- Asmeninių pomėgių pritaikymas bibliotekos veiklos tobulinimui;
- Kitokių patirčių, patrauklių aktyviųjų veiklų mugė mokinių matematikos mokymosi pasiekimams optimizuoti;
- Kūno kultūra specialiųjų poreikių vaikams;
- Prieskoniai mokytojo ir mokinio sėkmei;
- Socialinių emocinių įgūdžių ugdymas integruojant Kimochis programą.