- Mokyklinių priemonių ir mokyklų įrangos paroda „Mokykla 2011“
- Pozityvi tėvystė
- Įstaigos lygmens dokumentų rengimo tikslai, principai ir eiga, praktinė dokumentų pavyzdžių analizė
- Metodinės veiklos organizavimas, ugdant mokinių saviraišką projektinėje veikloje
- Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo turinio modeliavimas ir realizavimas
- Sėkminga pradinukų adaptacija
- Integruotas pozityvių gyvensenos įpročių ugdymas kūno kultūros pamokose
- Fizikos, informacinių technologijų, biologijos, geografijos, chemijos mokslų naujienos ir jų pritaikymas moksleivių ugdymo procese
- Naujovės specialiojo pedagogo ir logopedo darbe. Naujų dokumentų nagrinėjimas
- Vartojimo kultūros ugdymo integravimas į kūno kultūros pamokas
- Technologinio ugdymo problemos ir aktualijos
- Specialiojo ugdymo naujovės
- Švietimo įstaigos strateginio plano sudarymas ir veiklos planavimas
- Aktyvieji mokymo metodai fizikos pamokoje
- Besikeičiantis Žemės veidas. Kiek pamato žmogus?
- Lietuvos istorijos mokymas: gyvenamosios vietovės istorijos integravimo galimybės“.
- Anglų kalbos lingvistinės ir kultūrinės kompetencijos ugdymas
- Pradinių komunikavimo anglų kalba įgūdžių įgijimas ir jų tobulinimas
- Vokalinių įgūdžių formavimas choro pamokose
- Kaip mokyti rašyti literatūrinį rašinį?
- Modernios pamokos vadyba ir standartizuotas mokinių kompetencijų vertinimas pagal atnaujintas Bendrąsias programas mokytojo praktiko požiūriu (Rozalimo vidurinė)
- Moksleivių ilgalaikių kūrybinių darbų organizavimas
- Praktiniai mokinių motyvacijos skatinimo aspektai įvairių dalykų pamokose
- Mokyklos įvaizdžio kūrimas. Kaip tapti matomam?
- Paauglys. Bendravimo aspektai ir mokymosi motyvacijos stiprinimo būdai
- Modernios pamokos vadyba ir standartizuotas mokinių kompetencijų vertinimas pagal atnaujintas Bendrąsias programas (Pašvitinio pagrindinė mokykla)