- Vertina mokinių kalbos raidą, nustato kalbėjimo ir kalbos sutrikimus
- Nustato specialiuosius mokinio ( vaiko) ugdymosi poreikius
- Konsultuoja specialiuosius pedagogus, logopedus vaikų kalbėjimo ir kalbos įvertinimo ir pagalbos teikimo klausimais
- Teikia metodinę pagalbą kalbėjimo ir kalbos sutrikimus turintiems mokiniams, jų tėvams (globėjams, rūpintojams), mokytojams apie kalbėjimo ir kalbos sutrikimų prevenciją bei jų įveikimą, teikia rekomendacijas jiems
- Veda individualias logopedines pratybas mokiniams, kurių ugdymosi įstaigoje nėra specialisto
- Vertina vaikų, turinčių autizmo spektro ar kitų raidos sutrikimų, kalbos ir socialinius įgūdžius VB-MAPP metodika, teikia rekomendacijas dėl individualaus ugdymo plano sudarymo.
- Veda užsiėmimus ( treniruotes BrainBoy aparatu), lavinančius kalbos suvokimo ir išmokimo įgūdžius.
- Veda seminarus, skaito pranešimus kalbos ugdymo klausimais.